Skupinová cvičení - SPORTCENTRUM BOHUMÍN - Squash, Badminton, Indoor, Tae Bo ...

Skupinová cvičení

ROZPIS CVIČENÍ








SPINÁLNÍ JÓGA

SPINÁLNÍ JÓGA

Spinální jóga je jóga pro zdravá záda.
Toto  jogové cvičení uvolňuje nahromaděné mentální napětí, ztuhlost a bolesti v oblasti zad. Napřímení, posílení, protažení a uvolnění: Vše co zádům, ramenům a šíji skutečně pomůže.
Cvičit jógu neznamená dělat něco, co by bylo pro naše tělo nepřirozené. Naše tělo je podpíráno a napřimováno pomocí páteře. Jako kanál pro míšní nervy vytváří nepostradatelné spojení mezi mozkem a tělem. Jóga pro záda, ramena a šíjí Vás naučí rovnoměrně uvolňovat napětí svalů a vyvinout sílu, kterou potřebujete k dosažení uvolnění opěrného svalstva. Odměnou Vám bude krásné držení těla – a to zevně i zevnitř. Spojením dechu a jednotlivých asán v těle navíc uvolníme ohromné množství energie, která se nám možná nad bolesti nedostává.
Jak řekl moudrý učitel jógy Godfrey Devereux: „Uzemni, co má být spojeno se zemí! Natáhni, co můžeš prodloužit! Roztáhni, co můžeš rozšířit“
Lekce Spinální jógy ve Sportcentru Bohumín vhodné jak pro začátečníky, tak i mírně pokročilé.



Instruktorka spinální jógy Michaela Lalíková

Instruktorka spinální jógy Michaela Lalíková

K józe jsem se dostala  na podzim roku 2010 po špatných životních zkušenostech. Odjela jsem tehdy na víkend pro ženy, kde jsem měla v úmyslu jako vždy absolvovat všechny hodiny rychlého cvičení (dance aerobik, step aerobik, spinning….). Po dlouhém přemlouvání, že mi hodina power jógy udělá dobře, jsem to šla zkusit a už s tím nejde přestat. Bylo to pro mě něco nového co mě uchvátilo. Jsem velmi hyperaktivní člověk a netušila jsem, že se můžu tak zklidnit. Také jsem v roce 2011 poprvé navštívila PRANAVA JÓGA CENTRUM a poznala Lenku Knag. Návštěva studia ve mně zanechala hluboký zážitek a otevřela mi jinou cestu.V roce 2012 jsem absolvovala akreditovaný kurz Instruktor Body and Mind v Ostravě. Mezi lekce Body and Mind patří: Balanční cvičení (s vlastním tělem, s overballem, s fitballem, s Bosu), formy jógy, chi-toning, body controll, lekce relaxace a další. Mi se stala nejbližší jóga, která člověku zůstane už na zbytek života. Lektorovat mě donutily kolegyně v práci, které se chtěly, také začít protahovat a posilovat své tělo a protože máme sedavé zaměstnání, tak jsem začala se Spinální jógou.

pondělí od 19:00 hod.
středa od 19:00 hod.


STEP AEROBIK

Lekce je zaměřená na nácvik a spojení základních kroků na stepu. Jedná se o velmi účinnou formu vytrvalostně silového aerobiku střední až vysoké intenzity. Hodina je vhodná pro naprosté začátečníky, protože se nepředpokládá znalost základních prvků aerobiku.

Nejprve je nutné důkladné zahřátí (tzv. warm up) a prestrečink. Cílem je připravit hlavní svalové skupiny (především dolních končetin) na zátěž při step aerobiku, zvýšení tepové frekvence, zlepšení zásobování svalů kyslíkem a lepší prokrvení svalů. 
Následuje hlavní část lekce je zaměřena na samotnou výuku jednotlivých kroků, které vytvoří jednoduchou choreografii. Závěrem této části je posilování problémových partií, jako jsou hýždě, boky, břišní svaly a paže. 

Nakonec je zařazeno závěrečné zklidnění (tzv. cool down) a strečink. Důvodem je postupné snížení tepové frekvence, prevence zkrácení procvičovaných svalů, snížení únavy po cvičení a zklidnění organismu.


Instruktorka Step Aerobiku Eva Sikorová

 

středa 18:00 - 19:00


KRUHOVÝ TRÉNINK

KRUHOVÝ TRÉNINK

Kruhový trénink je náročnější forma cvičení, kdy se během jednoho okruhu (odtud název kruhový trénink) procvičuje horní i dolní část těla. Od klasického posilování se liší jednou podstatnou věcí – kruhový trénink výrazně ovlivňuje vytrvalost a zlepšuje funkci kardiovaskulárního systému. Pokud potřebujete zlepšit fyzickou kondici, redukovat svoji hmotnost nebo množství tuku v těle, zhubnout nebo jenom zformovat postavu, kruhový trénink je ta správná volba. Jediným omezením tohoto cvičení je nevhodnost pro jedince se špatnými zády.

Průběh kruhového tréninku

Průběh kruhové tréninku pro ženy i muže je stejný – 1 minuta na jednu sérii cviků, krátký odpočinek a šup na jiný cvik. Toto se bude dít po dobu 55 minut, což je délka jednoho cvičení. Nebudete však cvičit pouze s činkami, ale využijete i moderní cvičební pomůcky, kterými centrum trenéra fitness disponuje, např. Trampolínka, Flowin, Bosu, které vám pomohou střídat aerobní aktivity s posilováním.


Instruktorka kruhového tréninku Gabka Jelínková

Instruktorka kruhového tréninku Gabka Jelínková

 

pondělí 19:00 - 20:00


Instruktorka formování postavy Renata Buhlová

Instruktorka formování postavy Renata Buhlová

úterý 19:15 - 20:15

čtvrtek 19:15 - 20:15

"Mé hodiny jsou zaměřené na formování postavy, redukci tuku, zpevnění těla a zlepšení kondice. V mých hodinách procvičíte celé tělo. Většinou je každý trénink originální, nezaměřuji se v nich jen na kruhový trénink, cvičíme také HIIT (vysoce intervalový intenzivní trénink) a také občas cvičíte se mnou. Ráda si s vámi zacvičím a o to víc se vás snažím motivovat, ale není to jen o cvičení, svým cvičencům ráda poradím, posílím jejich vědomosti v oblasti fitness a zdravé výživy. V mé facebookové skupině vás chci  motivovat a také občas přidám nějaký ze svých zdravých výtvoru.Tak neváhejte s přijďte. Budu se na vás těšit."  Renča


Instruktorka běhu a Be fit Klára Seberová

Instruktorka běhu a Be fit Klára Seberová

pondělí

17:00 - 18:00 Be fit

18:00 běžecká skupina

středa

18:00 - 19:00 Be fit

Sraz na všechny běžecké tréninky je ve Sportcentru.

Sleduj facebookovou skupinu Běhny ze SC + Be fit https://www.facebook.com/groups/behny.befit/

Be FIT je super parta. Rádi cvičíme, běháme a scházíme se v SC na různých akcích i mimo skupinové lekce.
Be FIT – je kruhový trénink, kdy cvičíme na různých stanovištích a v časových intervalech se střídáme. Na začátku tréninku se rozcvičujeme, když máme dobrou náladu, tak si ještě na konci tréninku dáme třešinku na dortu například v podobě ,,Bring Sally down, bring Sally up". A na konci se protahujeme. Přijď vyzkoušet Be Fit  do Sportcentra v Bohumíně a STAŇ SE BíFiťákem!
Celý tento projekt se v létě trochu změní – po hodinovém cvičení si zajdeme společně zaběhat do parku. Protáhneme se pomocí laviček a budem na čerstvém vzduchu!

Soubory ke stažení:

Ke stažení   [122 kB]

Zpět